Zebraliśmy dla Ciebie informacje dotyczące serwisu oraz gwarancji dla pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej.
Staramy się zapewniać profesjonalną i kompleksową obsługę, dbając o to, aby Twoje urządzenia działały sprawnie i bezawaryjnie.
Zgłoszenia serwisowe dzielą się na dwie kategorie, poniżej 24 miesięcy oraz powyżej 24 miesięcy od daty montażu. W zależności od warunków umowy zgłoś się do nas lub producenta na podstawie przedstawionego schematu.
Pompa ciepła objęta jest 2-letnią gwarancją producenta.
W celu utrzymania gwarancji na pompę ciepła należy przeprowadzać przeglądy gwarancyjne maksymalnie co 18 miesięcy od daty zakończenia montażu. Przeglądy gwarancyjne wykonuje serwisant autoryzowany przez producenta.
Dodatkowo należy odpowiednio dbać o urządzenia, na przykład sprawdzać co jakiś czas, czy radiatory oraz wentylator nie są pokryte liśćmi, błotem, itp. oraz czyścić zamontowane filtry.
Jeśli od zakończenia montażu Twojej Pompy Ciepła, minęło mniej niż 24 miesiące, skontaktuj się z E.ON Foton, pisząc na adres mailowy serwis@eonfoton.pl
W wiadomości mailowej podaj nam informację na temat typu zgłoszenia z tytułu *rękojmi bądź **gwarancji.
* rękojmia – podmiotem odpowiedzialnym za niezgodność/usterki sprzętu/towaru jest sprzedawca
** gwarancja – podmiotem odpowiedzialnym za niezdolność/usterki sprzętu/towaru jest producent
Jeśli od zakończenia montażu Twojej Pompy Ciepła, minęło więcej niż 24 miesiące, w pierwszej kolejności skontaktuj się z producentem urządzenia, lub skorzystaj z odpłatnej usługi serwisu od E.ON Foton.
Aby skorzystać z odpłatnej usługi od E.ON Foton napisz do nas wiadomość na adres mailowy serwis@eonfoton.pl
W wiadomości mailowej podaj nam informację na temat typu zgłoszenia z tytułu *rękojmi bądź **gwarancji.
* rękojmia – podmiotem odpowiedzialnym za niezgodność/usterki sprzętu/towaru jest sprzedawca
** gwarancja – podmiotem odpowiedzialnym za niezdolność/usterki sprzętu/towaru jest producent
Przegląd instalacji nie jest obowiązkowy, jednak zalecane jest wykonanie przeglądu instalacji minimum co 2 lata lub zgodnie z warunkami umowy.
Producenci poszczególnych komponentów nie wymagają wykonywania obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych, jednak weryfikacja stanu i stopnia eksploatacji instalacji jest istotna pod kątem jej prawidłowej i wieloletniej pracy, jak i bezpieczeństwa domowników. Ze względu na złożoność instalacji fotowoltaicznej oraz jej regularne narażenie na działanie czynników atmosferycznych, zaleca się jej weryfikację co 12-24 miesiące.
Regularne i udokumentowane przeglądy mają wpływ na pozytywne rozpatrywanie ewentualnych usterek przez producentów urządzeń oraz ubezpieczycieli.
Klienci E.ON Foton mogą zrealizować przegląd instalacji zgłaszając się do E.ON Foton lub we własnym zakresie przez np. lokalnego elektryka posiadającego odpowiednie uprawnienia.
W przypadku zainteresowania realizacją przez E.ON Foton prosimy o kontakt mailowy na adres przegladypv@eonfoton.pl
Należy pamiętać, że instalacja fotowoltaiczna należy do instalacji elektrycznej budynku i zgodnie z treścią ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) podlega prawnemu obowiązkowi wykonywania okresowych przeglądów instalacji elektrycznej.
Jednorazowy przegląd instalacji obejmuje:
Jeśli od zakończenia montażu Twojej Instalacji Fotowoltaicznej, minęło mniej niż 24 miesiące, skontaktuj się z E.ON Foton, pisząc na adres mailowy serwis@eonfoton.pl
W wiadomości mailowej podaj nam informację na temat typu zgłoszenia z tytułu *rękojmi bądź **gwarancji.
* rękojmia – podmiotem odpowiedzialnym za niezgodność/usterki sprzętu/towaru jest sprzedawca
** gwarancja – podmiotem odpowiedzialnym za niezdolność/usterki sprzętu/towaru jest producent
Jeśli od zakończenia montażu Twojej Instalacji Fotowoltaicznej, minęło więcej niż 24 miesiące, postępuj zgodnie z warunkami umowy, które mogą wskazywać na kontakt z E.ON Foton bądź kontakt z producentem.
W przypadku zapisu w umowie wskazującego na kontakt z producentem, klient ma możliwość skorzystać z odpłatnej usługi E.ON Foton.
Aby skorzystać z odpłatnej usługi od E.ON Foton napisz do nas wiadomość na adres mailowy serwis@eonfoton.pl
W wiadomości mailowej podaj nam informację na temat typu zgłoszenia z tytułu *rękojmi bądź **gwarancji.
* rękojmia – podmiotem odpowiedzialnym za niezgodność/usterki sprzętu/towaru jest sprzedawca
** gwarancja – podmiotem odpowiedzialnym za niezdolność/usterki sprzętu/towaru jest producent